شناسهٔ خبر: 149000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۷ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز درمحورهای مواصلاتی استان اردبیل

بیش از 18 میلیون و 900 هزار تردد در محورهای مواصلاتي استان كرمان ثبت شده است رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت: در ۷ ماه گذشته  بیش از ۷میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردیبل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود گفت: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند. 

وی محورهای بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوارو مشگین شهر –کنگرلو را جزوه محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز برشمرد و تصریح کرد: در ۷ ماهه گذشته ۲۴۵ هزار و ۷۳۶ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۱۹۶ هزار و۹۸۴ تردد در محور گرمی –بیله سوار و ۱۹۶ هزار و۱۱۳ تردد نیز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل در این مدت ثبت ۵۹۰ هزار و۶۱۳  تردد تخلف سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۱۹ هزار و۶۹۱ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۶۸ هزار و۶۶۴  تردد در محور اردبیل-سرچم و بیش از ۵۹  هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است. 

نسیمی در۷ ماهه گذشته از ثبت ۱۸ میلیون و۹۴۲ هزار و۵۳۷ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۱ میلیون و۸۶۷ هزار و۵۶۹ تردد در محور آستارا-اردبیل، ۱ میلیون و۵۲۷ هزار و ۲۱۶ تردد در محور اردبیل –استارا و ۱ میلیون و۳۶۷ هزار و۹۸۸  تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است. 

وی فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.