شناسهٔ خبر: 149038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم سه روز در هفته

مهدی رحیمی راد رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم‌ گفت: در راستای افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و پیگیری و حل مشکلات آنان در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، ملاقات عمومی مدیر کل بدون واسطه با مراجعین، سه روز در هفته برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار داشت: تسهیل خدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت ‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.

وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیر ارشد آن دستگاه است.

رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه ملاقات عمومی مدیرکل می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی کمک شایانی کند، توضیح داد: علاوه بر روزهای پنج شنبه از ساعت ۷ الی ۹، در روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در ساختمان شماره یک واقع در بلوار تعاون، مجتمع ادارات، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه ملاقات خواهد کرد.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل کند.

به گفته وی پاسخ سوالات بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سامانه و پروفایل وی داده شده است،در صورت لزوم و نیاز به توضیحات بیشتر، متقاضیان می توانند از ظرفیت کانال فضای مجازی اداره کل استفاده کنند.

وی افزود: از تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تقاضا می شود چنانچه درخواست ملاقات با مدیرکل را دارند، ابتدا پروفایل خود را بررسی نمایند، عضو کانال راه شهر کریمه (پیام رسان ایتا) شده و موارد و سوالات و ابهامات خود را در کانال جستجو نمایند، در صورت لزوم و نیاز، مراجعه به میز خدمت مستقر در ساختمان شماره یک انجام شود و در نهایت در صورتی که مسئله و مشکل ایشان، مرتفع و حل نگردید برای ملاقات با مدیرکل اقدام کنند.

رحیمی راد در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد، و ایجاد اختلال در روند سایر وظایف و تکالیف محول اداره کل، متقاضیان گرامی حتی المقدور از مراجعه مستقیم و حضوری به دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خودداری کنند.