شناسهٔ خبر: 149067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به عنوان میز خدمت جهادی برتر

میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برتر در برگزاری میزهای خدمت جهادی در استان انتخاب و از حسینعلی مقصودی_ مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)،به منظور افزایش ارتباط مردم و مسئولان هر هفته در نماز جمعه شهرکرد میزهای خدمت جهادی برگزار و مدیران دستگاه‌های اجرایی از نزدیک پاسخگوی شهروندان هستند.

پس از برگزاری ۲۶ جلسه میز خدمت جهادی توسط اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهروندان این اداره کل به عنوان میز خدمت برتر انتخاب و از حسینعلی مقصودی_مدیرکل راه و شهرسازی استان با اهدای تقدیرنامه تجلیل شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

«اکنون که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت مستقر در مصلای نماز جمعه شهرکرد انتخاب شده‌اید، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش مجدانه جنابعالی و همکارانتان در امر برگزاری میزهای «خدمت جهادی» اعلام داشته و موفقیت روزافزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمان‌های والای آن از درگاه احدیت مسالت می‌نماییم.»

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام_نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که پیشنهاد برگزاری میزخدمت نماز جمعه را پذیرفته و در آن حضور مستمر داشتند، اظهار کرد: ما باید کاری کنیم نگاه مردم به مسئولان روز به روز تقویت شود.

وی ادامه داد: براساس گزارش مکتوب یکی از دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری، در میزهای خدمت جهادی برگزار شده در نمازهای جمعه گره‌های بسیاری گشوده شده است.

غلامعلی حیدری_استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تشکر از مدیرانی که در میزهای خدمت جهادی شرکت داشتند، اظهار کرد: برگزاری میزهای خدمت فاصله مردم و مسئولان را کاهش داده و موجب گره‌گشایی از کار افراد جامعه می‌شود.

لازم به ذکر است در میزهای خدمت جهادی برگزار شده توسط اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مدیرکل، معاونین و کارشناسان پاسخگوی سوالات مردمی بودند.

طرح نهضت ملی مسکن، زمین‌های اهدایی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پروژه‌های راهسازی استان و واگذاری اراضی تصرفی عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم در میزهای خدمت بوده است.

انتهای پیام