شناسهٔ خبر: 14910 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در جمع خبرنگاران:

رضایت از پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان سمنان/ برنامه وزارت راه و شهرسازی برای احداث آزادراه گرمسار-سمنان / قرارداد احداث فرودگاه سمنان منعقد شده است

بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی شهر گفت: مسکن مهر در تمام شهرهای استان سمنان پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی عصر امروز پنجم آذرماه در ادامه سفر به استان سمنان و در حاشیه بازدید از بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدی‌شهر در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تنگنای مالی وضعیت پروژه‌های عمرانی استان سمنان بهتر از آن بود که تصور می‌کردم٬ خوشبختانه کارها به خوبی پیش می‌رود و وظیفه دارم از همکاران خود و پیمانکارانی که در این شرایط سخت از منابع مالی‌شان برای اتمام پروژه‌ها استفاده می‌کنند تشکر کنم. امیدوارم استان سمنان را در آینده آبادتر از وضعیت فعلی ببینم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در بازدید استانی خود علاوه بر پروژه‌های راه٬ از پروژه‌های مسکن نیز بازدید شد. خوشبختانه مسکن مهر در تمام شهرهای استان پیشرفت بسیار خوبی داشت و خدمات روبنایی و زیربنایی آنها در حال انجام است.

عضو کابینه دولت یازدهم ادامه داد: در بازدید پروژه‌های استان سمنان پروژه بهسازی بافت قدیم این استان را نیز در دستور کار داشتیم و فعالیت‌های عمرانی بسیار ارزشمندی در بافت فرسوده سمنان و در قلب شهر سمنان در زمینی ۱۸ هکتاری توسط شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اجرا شد.

آخوندی تکمیل بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر را یکی از اقدامات مهم استان عنوان کرد و افزود: روند اجرای بیمارستان پیشرفته خوبی داشته و امیدوار کننده است.

وی افزود: همچنین امیدوارم بتوان در بحث احداث آزادراه گرمسار-سمنان با فراخوان عمومی سرمایه‌گذاری را برای تکمیل این مسیر انتخاب کنیم چون پروژه احداث آزادراه گرمسار به سمت سمنان از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در مورد برنامه‌های وزارت راه برای توسعه فرودگاه‌های کشور گفت: قرارداد فرودگاه سمنان منعقد شده و در حال اجرا است. فکر می‌کنم برای تابستان سال آینده کار به نتیجه برسد./

نظر شما