شناسهٔ خبر: 149109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی در سلماس

f3b1392e-5c44-40ba-a791-4bda3229e26f.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان سلماس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که شهرستان سلماس و محورهای مواصلاتی آن به دلیل حوادث اخیر و همچنین حضور در کریدور اصلی شمال استان مورد توجه استاندار محترم قرار دارد، در این راستا چند پروژه فاخر در قالب مصوبات سفر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: بسیاری از پروژه های تعریف شده در مصوبات سفر مقام عالی استان به این شهرستان از پیشرفت فیزیکی مناسبی  برخوردارد هستند که شامل بهسازی و آسفالت سه راهی ماته خرپه – کهریز – اسبشه – گرماویچ و شناتالان به طول ۱۱ کیلومتر و ۳.۵ کیلومتر از محور روستائی چوبانلو می شود.

دست نشان خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به اینکه آسفالت مسیر های منتهی به مناطق گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به توریستی بودن منطقه ایستی سو سلماس و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه، عملیات آسفالت این محور نیز به اتمام رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: در راستای افزایش ایمنی محور های مواصلاتی این شهرستان از زمان ابلاغ مصوبات، مقدار ۲۰۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی سلماس خط کشی شده است