شناسهٔ خبر: 149141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی برخط سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)

گیلان-پاسخگویی برخط سرپرست راه وشهرسازی به در خواستهای مردمی به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در محل استانداری گیلان پاسخگوی تماسهای تلفنی همشهریان بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)پیش از ظهر امروز محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور در محل استانداری گیلان به صورت برخط پاسخگوی مردم استان بو و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مطرح شده  به مجموعه تحت امر خود صادر کرد.

حوزه های مسکن ونهضت ملی مسکن ، املاک، مشکلات پروژه های راه استان از مهمترین موارد مطرح شده در این ارتباط تلفنی مستقیم بود.

وی در این باره گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواست‌ها و شکایات مردمی بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاه‌ها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایت‌مندی شهروندان افزاش یابد.