به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در راستای برنامه زمانبندی حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)پیش از ظهر امروز محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور در محل استانداری گیلان به صورت برخط پاسخگوی مردم استان بو و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات مطرح شده به مجموعه تحت امر خود صادر کرد.
حوزه های مسکن ونهضت ملی مسکن ، املاک، مشکلات پروژه های راه استان از مهمترین موارد مطرح شده در این ارتباط تلفنی مستقیم بود.
وی در این باره گفت: هدف سامانه سامد کاهش مراجعات حضوری مردم و تسریع در پاسخگویی مدیران به درخواستها و شکایات مردمی بوده و فرصتی است مغتنم برای مسئولین دستگاهها تا مسائل و مشکلات را برطرف کرده و رضایتمندی شهروندان افزاش یابد.