شناسهٔ خبر: 149183 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با تلاش کانون حمل و نقل کالای کشور:

مدرسه شهدای حمل و نقل خوی بهره‌برداری شد

مهرداد حمداللهی مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در مدت زمان کمتر از یک سال مدرسه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی به همت کانون حمل و نقل کالای کشور ساخته شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهرداد حمداللهی مدیر کل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم افتتاحیه مدرسه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی با اشاره به خدمت‌رسانی مستمر جامعه حمل و نقل به مردم خوی، گفت: قول ساخت مدرسه شهدای حمل و نقل شهرستان خوی در جلسه‌ای که زمستان سال گذشته با استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، اعلام و در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: جامعه حمل و نقل کشور بار دیگر نشان دادند که در دشواری‌ها و مشکلاتی که برای جامعه اتفاق می‌افتد، در کنار مردم هستند و حضور پررنگی دارند.

رئیس هیات مدیره کانون حمل و نقل کالای کشور هم در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از توفیق ایجاد شده برای خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده خوی گفت: جامعه حمل و نقل کشور مثل ادوار گذشته در کنار مردم است و با تمام توان در کنار مردم آذربایجان غربی می ماند و باسرلوحه قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: جانفشانی های جامعه حمل و نقل کشور در طول دوران دفاع مقدس باعث شده که یک روز در تقویم کشور به نام این عزیزان اختصاص یابد و این صنف همیشه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و فعالیت مستمر و بی‌وقفه در دوران کرونا و نقش بی بدیل آنان در جابجائی زوار اربعین نیز از دیگر اقدامات شاخص و قابل تقدیر فعالان این عرصه به شمار می‌آید.