شناسهٔ خبر: 149207 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راه وشهرسازی گیلان به مناسبت ۱۳ آبان

محمدضا فلاحتگر همزمان با فرا رسیدن رسیدن ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، سرپرست راه وشهرسازی گیلان در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی خواستار حضور همگانی در این راهپیمایی وحدت آفرین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  وشهرسازی (گیلان)،همزمان با فرا رسیدن رسیدن ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، محمدرضا فلاحتگر سرپرست راه وشهرسازی گیلان در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی خواستار حضور همگانی در این راهپیمایی وحدت آفرین شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و قدرت های پوشالی نظام سلطه و برگی زرین از کتاب سراسر افتخار یک ملت بزرگ در برابر جهانخواران استکبار و تاکید بر استقلال ملت ایران است. روزی که دانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند و اسناد محرمانه جنایت کاران امریکایی را در دخالت و بحران آفرینی برای ملت ایران بر ملا کردند.

امروز و پس از گذشت چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب، درخت تنومندی شده که ریشه های آن در اعماق جان های مردم خاورمیانه دویده است و صدای آزادی خواهی ملت ایران به گوش مردمان سایر کشورها نیز رسیده است. امروز مقاومت در برابر استکبار جهانی به آرزوی بسیاری از ملت ها تبدیل شده در حالیکه ایران عزیز جلوه این مقاومت در سراسر دنیاست. 
‌بی شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در ۱۳ آبان ماه امسال، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار را افروخته تر خواهد ساخت.
خانواده بزرگ راه وشهرسازی گیلان، با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با حضور گسترده وپرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نماید.