شناسهٔ خبر: 149214 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان

مدیر مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت :یوم الله سیزدهم آبان در دفتر خاطرات ارزشمند ملت ایران، برگ زرین و پر افتخاری است که در وجود مومنان و خداترسان، جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و بیانگر این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، فرو ریختنی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی در پیام اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آمده است : تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی از حرکت‌های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  ادامه داد : در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی در حمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیر لانه جاسوسی رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با فریادهایمان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق خواهیم داشت.

علیزاده در پایان افزود: این‌جانب ضمن گرامیداشت این روز؛ از خداوند متعال پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به‌ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت نموده و همگان را به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نمایم .