شناسهٔ خبر: 149226 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اعلام کرد؛

آغاز لکه گیری جاده چغادک- بنه گز

لکه گیری و روکش آسفالت محور چغادک به بنه گز شهرستان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از لکه گیری و آسفالت محور چغادک به بنه گز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس گفت: این محور به دلیل راه دسترسی چندین روستا و شهر، از مسیرهای پرتردد و مهم بوده که در طول سال به عنوان محل گذر بسیاری از مردم و مسافران می باشد و با گذشت زمان و عوامل متعدد طبیعی و… دچار تخریب و چاله های زیادی شده، از این رو طرح لکه گیری و روکش این محور در دستور کار قرار گرفت.

اخترشناس یادآور شد: این پروژه به طول ۲۰ کیلومتر لکه گیری و آسفالت و اعتبار ۶ میلیارد تومان تا دهه فجر تکمیل می شود.

وی به اصلاح آسفالت محورهای شریانی و کریدوری استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری ۱۴۵ کیلومتر روکش و لکه گیری در راههای استان اجرا شده و ۱۳۰ کیلومتر دیگر هم در دست اقدام می باشد که نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نگهداری شبکه راهها به عنوان سرمایه ملی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درباره مهمترین محورهای استان که امسال روکش آسفالت آنها انجام شده یا در دستور کار است خاطرنشان کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای بوشهر -چغادک، محدوده کمربندی دوراهک، خورموج تا پل مند، گردنه عامری دیلم، چغادک - بنه گز، عالی حسینی- گادویی، گادویی- تل سیاه، کلل - زیارت و میدان بسیج گناوه - سید رضا اجرایی شده یا در دست اجراست.