به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان این که تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۲ تماس در سامانه ۱۴۱ این مرکز در مدت ۷ ماه گذشته به ثبت رسیده اظهار کرد: در بخش گویای این سامانه نیز ۳۱ هزار و ۵۲۷ تماس ثبت شده است.
وی در ادامه افزود: کارشناسان این مرکز نیز بطور مستقیم پاسخگوی ۶۳۱۵ مورد در زمان یاد شده بودند.
بهمنی از ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ نیز چنین گفت: شکایات مربوط به راه ۱۶۰۳ مورد, شکایات امور مسافری ۱۶۳ و شکایات مسایل باری ۸۱۸ مورد بوده است.