شناسهٔ خبر: 149245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

جمع آوری تمامی تابلوهای غیرمجاز نصب‌شده در سطح جاده ها

جمع آوری تمامی تابلوهای غیرمجاز نصب‌شده در سطح جاده ها اداره بازرگانی و سرمایه گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در گزارش عملکرد ۷ ماهه نخست امسال خود از بهره‌برداری از ۲ مجتمع خدمات رفاهی و جمع‌آوری تمامی تابلوهای غیرمجاز نصب شده در جاده های هرمزگان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،رحمت الله میرزاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، در خصوص جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز نصب‌شده در جاده‌های استان هرمزگان بیان داشت: دلیل اصلی جمع‌آوری تابلوهای نصب‌شده در جاده‌ها را نا ایمن کردن جاده‌ها، پرت کردن حواس رانندگان در حین سفر و غیر فنی بودن نصب آن‌ها در حریم جاده‌ها عنوان کرد.

میرزاده اظهار کرد: لازم است متقاضیان قبل از نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها نسبت به گرفتن مجوز مطابق با استانداردهای لازم از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان اقدام کنند.

میرزاده افزود: طی هفت‌ماهه نخست امسال مزایده واگذاری نصب و بهره‌برداری از تابلو تبلیغاتی برای ۳ مورد اجاره با ۴۶ تابلو برگزارشده و تابلوی تبلیغاتی که از طریق مزایده به کانون‌های تبلیغاتی واجد شرایط واگذارشده در راه‌های استان در حال ساخت و نصب می باشد که پس از اتمام به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرزاده در ادامه افزود امسال مزایده واگذاری پارکینگ پایانه بار بندرعباس انجام پذیرفت انعقاد قرارداد با برنده انجام و اکنون پایانه بار بندرعباس با شرکت خودگردان در حال بهره بردای می باشد.

میرزاده اضهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری بلند مدت در دستور کار این اداره قرار دارد و در همین راستا قراردادهای ساخت نصب پل عابر پیاده و بهره برداری از پیشانی آنها در قالب BOT با حداکثر زمان بهره برداری در نقاط کارشناسی شده قرار گرفته است که طی این مدت ۲ مورد اسناد جهت واگذاری پل عابر پیاده در نقاط روستای چهچکور و سرچاهان در محور بندرعباس-حاجی آباد آماده گردیده که از طریق فراخوان عمومی جذب سرمایه‌گذار نیز انجام‌شده است. میرزاده تصریح کرد طی این ۷ ماهه از ۲ مجتمع خدماتی رفاهی نیز بهره‌برداری شده است.