شناسهٔ خبر: 149248 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۱۲ هزار راهدار و ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای آغاز راهداری زمستانی

مازندران- راهد اری زمستانی مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی ۱۲ هزار راهدار و ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای آغاز راهداری زمستانی از ابتدای آذرماه خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تمهیدات آن سازمان را برای راهداری زمستانی تشریح کرد.

مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: امسال نیز به روال سال‌های گذشته امکانات سازمان راهداری از جمله نیروی انسانی و ماشین‌آلات در اختیار اجرای این طرح قرار می‌گیرد. برنامه‌ریزی شده تا از ابتدای آذرماه ماشین‌آلات، امکانات و تجهیزات در ۱۰۵۳ پایگاه و محور ثابت، سیار و استیجاری در سطح محورهای مواصلاتی کشور مستقر شوند.

بهرامی‌نیا افزود: ۱۲ هزار نیروی راهدار، ۶۵۰ هزار تن ماسه و نمک، ۹۶۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و استقرار ۹۰۰ دستگاه دوربین‌های نظارتی، برای آغاز راهداری زمستانی پیش‌بینی شده که در محورهای مواصلاتی مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی دارد تا در نقاطی که احتمال حوادث طبیعی و رخدادها به دلیل آغاز فصل بارندگی و سرما وجود دارد، خدمات رسانی داشته باشد.