شناسهٔ خبر: 149270 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه تبریز رتبه نخست کیفیت خدمات فرودگاهی را کسب کرد

فرودگاه تبریز فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در مهر ماه سال‌جاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست "طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" در مهر ماه سال‌جاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مهر ماه ۱۴۰۲ فرودگاه تبریز با ثبت شاخص۷۸.۳ موفق شد در صدر فرودگاه‌های کشور قرار گیرد.

در این گزارش آمده است "فرودگاه تبریز دو بار نیز در سال گذشته، موفق به کسب عنوان نخست شده بود و از این حیث، تنها فرودگاه کشور است که توانسته سه بار متناوب، با پیشی گرفتن از فرودگاه اصفهان، در صدر جدول رنگینگ فرودگاه‌های کشور قرار گیرد.

در مهر ماه ۶۷.۵ درصد مسافرین و مستقبلین، رای به رضایت کامل از خدمات فرودگاه داده بودند که موفقیت ارزشمندی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است این طرح بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاه‌های کشور و در بخش هایی مانند "نحوه برخورد کارکنان"​، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار"​، "کیفیت تحویل بار"، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها"، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی" انجام می‌شود.