شناسهٔ خبر: 149339 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور از اداره کل راه آهن هرمزگان

ع معاون فنی و زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور از اداره کل راه آهن هرمزگان دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، در آخرین روز از هفته پدافندغیر عامل مصطفی طزری معاون زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل از اداره کل راه آهن هرمزگان بازدید نمود در این بازدید علیرضا نصیری برازنده سرپرست راه آهن هرمزگان، محمد رادمهر مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان، معاونین مدیرکل و اعضا کمیته پدافند غیر عامل راه آهن هرمزگان حضور داشتند. 

️علیرضا نصیری برازنده سرپرست راه آهن هرمزگان ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل ضمن مهم دانستن پدافندغیرعامل در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی گفت: امنیت و آرامش، توسعه زیرساخت ها، توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های لازم در توسعه صنعت ریلی با اجرای سیاست‌های ابلاغی پدافند غیر عامل محقق می‌شود.

وی افزود: اجرای پدافند غیرعامل باعث افزایش آمادگی در برابر انواع تهدیدات مربوط به صنعت حمل و نقل ریلی می‌شود. 

معاونت زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در حال حاضر دشمن زمین بازی را تغییر داده و از همه ظرفیت‌های اقدامی، عملی و پشتیبانی و رسانه‌ای خود برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

طزری تصریح کرد: سازمان پدافند غیر عامل به عنوان نهاد حاکمیتی باید سیاستگذاری راهبردهای دفاعی را داشته باشد تا بتواند بر این مهم نظارت کند. ️

وی با بیان اینکه هدف نهایی پدافند غیر عامل مصونیت بخشی به زیر ساخت‌ها است اذعان کرد: در پدافند غیر عامل متناسب با تهدیداتی که بر زیرساختهای مختلف کشور متصور است پیش بینی اقدامات مقابله‌ای و تخصصی متناسب با تهدیدات تخصصی که بر حوزه زیر ساختهای کشور تحمیل شده است انجام می‌گیرد. 

️محمد رادمهر مدیرکل پدافند غیرعامل نیز در راستای پدافند غیر عامل به اهمیت صنعت حمل ونقل ریلی درهرمزگان باتوجه وجود صنایع، پالایشگاه و بندر شهید رجایی اشاره کرد و دراین راستا مطالبی را بیان کرد.