شناسهٔ خبر: 149367 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

توسعه و هوشمندسازی خدمات، اولویت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و فناور، توسعه زیرساخت‌های خود را آغاز کرده و در این مسیر با توجه به پیشرفت‌های علم و تکنولوژی، هوشمندسازی ارائه خدمات به مشتریان را با اولویت بیشتر پیگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه هم‌اندیشی مدیران ستادی، گفت: خط‌مشی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ۶۷ سال گذشته ارائه خدمات مطلوب، روزآمد منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی بوده و امروز نیز در مسیر تحول، توسعه و به کارگیری فناوری‌ و تجهیزات روز دنیا، هوشمندسازی ارائه خدمات و استفاده از تخصص پرسنل را با اولویت بیشتر دنبال می‌کند.

کیانپور اضافه کرد: تغییر همیشه سخت است ولی باید با برنامه و هوشمندانه برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی کرد که با برنامه‌ریزی صحیح و هوشمندسازی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، پیشرفت‌های علمی و  اقتصادی را در پروژه‎های عمرانی کشور رقم زد.

وی افزود: خدمات شرکت باید به سمت و سوی فضای مجازی و اینترنتی پیش برود تا ضمن ارتقای مشتری مداری ، بروکراسی اداری نیز کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی، مشتریان نیز به دنبال دریافت خدمات مطلوب و به‌روز هستند و مهم است که از تکنولوژی و فن‌آوری برای دریافت خدمات استفاده کنند.

وی در پایان در جمع مدیران ستادی تاکید کرد: ضروری است ضمن مطالعه، ایده‌ها و زیرساخت‌ها در این خصوص شناسایی و در هوشمندسازی ارائه خدمات هم‌زمان با تکنولوژی روز جلوتر از نیاز مشتری تسریع شود.