شناسهٔ خبر: 149406 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محور آبگلور در شهرستان کیار آسفالت شد

محور آبگلور در شهرستان کیار آسفالت شد رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از پروژه‌های شهرستان کیار بهسازی و روکش آسفالت محور آبگلور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بود که محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، علیرضا مالکی گفت: یکی از پروژه‌های به حق مردم شهرستان کیار بهسازی و روکش آسفالت محور آبگلور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بود که شامل تکمیل ابنیه فنی، بهسازی و روکش این محور، بستر سازی، اجرای خاک‌ریز و خاک‌برداری اجرای اساس و آسفالت محور است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: با اتمام کامل عملیات آسفالت این محور علاوه بر تسهیل در تردد، کاهش مصرف سوخت و تسریع در خدمت‌رسانی نقش چشمگیری دارد و سبب رونق اقتصادی و گردشگری روستا و شهرستان خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر بهسازی و روکش آسفالت محور جهت بالابردن ظریب ایمنی و کاهش تصادف جاده‌ای اقدامات لازم اصلاح سه راهی اتصالی این محور به محور اصلی نیز اندیشه شد.

مالکی با اشاره به اینکه عملیات آسفالت این محور طی ۶ ماه به پایان رسید، اظهار داشت: جهت جلوگیری از رانش مصالح، دیوار حائلی به طول بیش از ۵۰ متر در این محور احداث شد که علاوه بر جلوگیری از رانش، جهت تثبیت مصالح، خاک و حفظ محیط زیست نیز بی‌تاثیر نیست.