شناسهٔ خبر: 149421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

رسیدگی به تخلف ۲۵ شرکت حمل و نقلی در کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی 

c7b7c895-6ec1-481c-84ac-9c22b3fb1cff.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ازرسیدگی به تخلف ۲۵ شرکت حمل و نقلی در کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در راستای جلوگیری از تخلفاتی همچون فرار بار و صدور بارنامه‌های صوری در سطح استان به منظور جابه‌جایی کالا، ۲۵ شرکت حمل و نقل متخلف به کمسیون ماده ۱۲ معرفی شدند. 

وی افزود: در همین راستا و پس از بررسی‌های همکاران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان  و همچنین با بررسی سامانه‌های موجود، نزدیک به ۵ هزار بارنامه مشکوک به صوری تشخیص و جهت بررسی و صدور رای به کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل ارجاع شد. 

دست نشان خاطر نشان کرد: با تمام توان در راستای برقراری فعالیت سالم و بدور از تخلف در بخش حمل و نقل بار قدم بر خواهیم داشت تا مردم نیز در این بستر از اعتماد و اطمینان بیشتری در جابجائی بار خود به دست آورند و همچنین از فعالان حوزه حمل و نقل نیز می‌خواهیم با دقت کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را در این زمینه همراهی کنند.