شناسهٔ خبر: 149459 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

بیمارستان ۱۸۰ تختی بوشهر با تامین اعتبار سال آینده تکمیل می‌شود

بیمارستان فاطمه الزهرای بوشهر معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان ۱۸۰ تختی بوشهر یکی از بیمارستان‌های آموزشی تخصصی و فوق‌تخصصی برای تکمیل به ۷۰۰ میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد از برنامه تکمیل این بیمارستان برای سال آتی در صورت تامین اعتبار به موقع آن، خبر داد.

عبدالمجید نیک‌مرام عضو هیات مدیره و معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که به همراه معاون عمرانی استانداری بوشهر و دیگر معاونان سازمان از پروژه ۱۸۰ تختی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) بوشهر به عنوان یکی از بیمارستان‌های آموزشی تخصصی و فوق‌تخصصی بازدید کرد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص روند اجرای این پروژه مهم بیمارستانی توضیح داد: ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است که هم اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عضو هیات مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است تا با تامین منابع لازم برای تکمیل این بیمارستان بتوانیم این پروژه مهم درمانی را در سال آتی تکمیل کنیم و تحویل دهیم.

معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی دولتی میزان سرمایه لازم برای تکمیل بیمارستان ۱۸۰ تختی بوشهر را معادل ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

نیک‌مرام افزود: بیمارستان بوشهر در ۴ طبقه در حال احداث است و یکی از بیمارستان‌های آموزشی تخصصی و فوق‌تخصصی است که در استان بوشهر در حال ساخت است.

گفتنی است در جریان این بازدید، نورایی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت، شاهانی معاون برنامه‌ریزی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، رستمیان معاون فنی و عمرانی استانداری بوشهر و هاشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی نیز حضور داشتند.