شناسهٔ خبر: 149480 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

بارش سیل آسای پاییزی برخی جاده‌های کرمان را مسدود کرد

بارش سيل آساي پائيزي برخي جاده استان را تخريب و برخي را مسدود كرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه راهداران استان کرمان ۴۸ ساعت گذشته در آماده باش کامل بودند، گفت: پل جاده دسترسی کوهبنان به بهاباد مسدود، کوهجر به دلیل بارش باران تخریب و در نهایت مسیر جایگزین توسط راهداران ایجاد شد تا مسیر برای عبور ترافیک باز شود.

به گزارش پایگاه خبری و زارت راه و شهرسازی (کرمان)، احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: در شرق استان کرمان نیز جاده دهبکری به جیرفت به دلیل بارش تگرگ و اولین برف زمستانی در محدوده گردنه دهبکری برای مدتی مسدود شد و با تلاش راهداران شهرستان بم بازگشایی شد.

عراقی‌زاده تاکید کرد: بارش ها ازساعت۹ صبح روز یکشنبه آغاز شد و تا ۲ بامداد امروز ادامه داشت، در شهرستان راور نیز بارش شدید باران در منطقه دیهوک بقدری بودکه معابر دچار آبگرفتگی شدید شدند، لذا برای حفظ جان مسافران ، جاده راور- دیهوک را حدود پنج ساعت مسدود اعلام کردیم، در نهایت پس از فروکش شدن بارندگی مجددا" راهدران شهرستان راور محور را بازگشایی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان یادآور شد: اگر هواشناسی قابلیت این را داشت که به‌صورت نقطه‌ای، مکان، زمان و مقدار بارش‌ها را اعلام کند بهتر می توانستیم از وارد آمدن خسارات بارش ها پیشگیری کنیم.