شناسهٔ خبر: 149486 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

گواهینامه‌های استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE-MS شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تمدید شد

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ممیزی خارجی مراقبتی نوبت دوم گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE- MS شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، توسط شرکت TUV پاسارگاد ایران، نماینده شرکت MTIE آلمان و با اعتباردهی مرجع DAKKS انجام و این گواهینامه‌ها تایید و تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، فرشید کریمی مدیر دفتر برنامه و بودجه و سیستم کیفیت و HSE شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: ممیزی خارجی مراقبتی نوبت دوم گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE- MS شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، توسط شرکت TUV پاسارگاد ایران، نماینده شرکت MTIE آلمان و با اعتبار دهی مرجع DAKKS  انجام و این گواهینامه‌ها تایید و تمدید شد.

مدیر دفتر برنامه و بودجه و سیستم کیفیت و HSE شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،‌ افزود: تیم ممیزی با بررسی اقدامات و مستندات شرکت و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گیلان، اصفهان و  خوزستان به صورت نمونه برای ممیزی انتخاب و مستندات کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، سطح رضایت‌مندی مشتریان و همچنین کارکنان و نیز میزان رعایت اصول و استانداردهای ایمنی و دیگر موارد مرتبط طی ماه‌های گذشته در شرکت مورد سنجش و ممیزی قرارگرفت.

کریمی اضافه کرد: در این جلسه مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و معاونین ستادی و مدیران استان‌های گیلان، اصفهان و خوزستان حضور داشتند. مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشریح وضعیت کلی شرکت، شعب و پروژه‌های پیش روی سازمان در جهت بهبود وضعیت و ارتقاء عملکرد و همچنین توسعه بازار و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و همچنین ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت نقطه نظرات خود را ارائه و از  تیم ممیزی خواستند با نگاه تیزبینانه و بی‌طرفانه خود شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در ارائه مطلوبتر خدمات یاری کنند.

در ادامه کلیه واحدهای اعلام شده مطابق برنامه ممیزی با جدیت و تلاش کامل ، پاسخگوی ممیزان بودند.

وی همچنین اضافه کرد: شرکت TUV پاسارگاد ایران، نماینده رسمی شرکت MTIC کشور آلمان در ایران به صورت سالیانه و طی سه سال به شکل مستمر شرکت را مورد بررسی قرارد داده است که این ممیزی نوبت دوم با موفقیت برگزار و بزودی این گواهینامه‌های مربوطه تمدید خواهد شد.