شناسهٔ خبر: 149499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تکمیل و تحویل ۲ هزار واحد مسکن در کرمانشاه تا دهه فجر

مدیرکل کل راه و شهرسازی کرمانشاه:

ساخت ۲ هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ساخت ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان در دست اجرا است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این واحدها در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی با بیان اینکه هشت هزار واحد مسکن مهر استان هنوز دفترچه اقساط نگرفته‌اند و صدور دفترچه برای آنها در دست پیگیری است، افزود: از این هشت هزار واحد، پنج هزار واحد به مردم واگذار شده و سه هزار واحد نیز هنوز تحویل نشده است.

به گفته وی در طرح مسکن مهر ساخت ۴۶ هزار و ۶۰۰ واحد در استان کرمانشاه در دست اقدام بود که اکثر این واحدها به مردم واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: همچنین در طرح مسکن ملی دولت قبل ۴۰ هزار نفر در استان کرمانشاه ثبت نام کردند که به گفته استاندار وقت تنها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توانستند آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را در موعد مقرر واریز کنند.

الماسی اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن دولت فعلی نیز ۲۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند و پس از پالایش اولیه، ۵۷ هزار نفر واجد شرایط اولیه شناخته شدند.

وی افزود: در این طرح ساخت ۱۱۶ هزار واحد در مدت چهار سال پیش بینی شده است.