شناسهٔ خبر: 149507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان بندرعباس:

منظرآرایی و زیبا سازی محورهای بندرعباس در دستور کار قرار دارد

منظرآرایی و زیبا سازی محورهای بندرعباس در دستور کار رئیس راهداری و حمل و نقل شهرستان بندرعباس از جمع آوری تابلوهای غیرمجاز محور بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: زیبا سازی محورها به همراه پاکسازی آن ها از عناصر حادثه آفرین در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرعباس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین اله باسره رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای بندرعباس بیان کرد: طی مهر ماه سال جاری، زیباسازی و منظر آرایی محورهای بندرعباس را در دستور کار قرار دادیم و در این راستا، تسطیح وغلطک زنی محور بندر شهید رجایی، جمع آوری نخاله های اسکله، پاکسازی این محور را به موفقیت به اتمام رساندیم.

باسره در خصوص اقدامات دیگر این اداره در جهت بهسازی منظر محورها، افزود: تسطیح و پاکسازی شانه جاده در محور میناب، پاکسازی وجمع آوری صحنه تصادف در محور قطب آباد، نصب بنر ورودی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرعباس، پاکسازی کنار جداول محور بندرعباس حاجی آباد، پاکسازی پارکینگها در میدان نامجو از دیگر اقدامات شاخص این اداره طی ماه گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه زیباسازی محورهای ورودی به شهر بندرعباس در کنار اجرای آسفالت آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است،

باسره در ادامه گفت: در این راستا، جمع آوری ۱۵ مورد تابلوهای غیر مجاز در محور بندر شهید رجایی را در دستور قرار دادیم.

همچنین درخت زنی حاشیه راهها و دهانه پلها محور بندرعباس به بندر خمیر اتمام یافته و از آبان ماه درخت زنی پلها و شانه راههای محور بندرعباس به میناب و بندرعباس به سیرجان در دست اقدام است.