شناسهٔ خبر: 149571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر:

۳۰۸ میلیارد تومان پروژه راهداری در شهرستان دشتی فعال است

دیدار با فرماندار شهرستان دشتی استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اکنون ۱۳ پروژه راهداری در شهرستان دشتی با اعتبار ۳۰۸ میلیارد تومان فعال است که با بهره برداری از آن‌ها، شاهد ارتقای راه‌ها خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اکنون ۱۳ پروژه راهداری در شهرستان دشتی با اعتبار ۳۰۸ میلیارد تومان فعال است که با بهره‌برداری از آن‌ها، شاهد ارتقای راه‌ها خواهیم بود. 

وی در نشست بررسی پروژه‌های راهداری شهرستان دشتی که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و فرماندار دشتی برگزار شد، افزود: تعریض و بهسازی محور باغان به سرچشمه از پروژه‌های تاثیرگذار شهرستان‌های دشتی و جم است که تلاش داریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد. 

اخترشناس افزود: پل کاکی- شیخیان و بهسازی محور گزدراز- شیخیان هم فعال است و به طور متوسط ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی از فعال شدن دو پروژه دیگر شهرستان دشتی خبر داد و اظهار کرد: بهسازی محور ناصری به شنبه به طول  ۱۴ کیلومتر و تبدیل آبنما به پل کردلان به عنوان دو مطالبه به حق اهالی بخش شنبه در دستور کار است که بزودی پیمانکار آن تعیین و اجرایی می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از فعال بودن ۱۳پروژه راهداری در شهرستان دشتی خبر داد و یادآور شد: در دولت سیزدهم شاهد جهش پروژه‌های راهداری در اقصی نقاط استان هستیم که با بهره برداری از آن‌ها، شاهد ارتقای کیفیت راه‌ها و رضایتمندی عمومی خواهیم بود.