شناسهٔ خبر: 149619 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر:

نصب حفاظ بتنی و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک آغاز شد

نصب حفاظ بتنی و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از آغاز نصب حفاظ مفصلی بتنی (نیوجرسی) و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک با اعتبار ۳۰میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز نصب حفاظ مفصلی بتنی (نیوجرسی) و نوسازی روشنایی بزرگراه بوشهر- چغادک با اعتبار ۳۰میلیارد تومان خبر داد و گفت: بزرگراه بوشهر- چغادک جزو پرترددترین محورهای استان است که به منظور ارتقای ایمنی کاربران جاده ای، فاز اول حذف گاردریل‌ها و نصب حفاظ بتنی آن به طول ۶ کیلومتر آغاز شده است. 

اخترشناس افزود: همچنین در راستای بروزرسانی روشنایی این محور پرتردد، تعویض و جابجایی ۱۳۲ پایه روشنایی به طور همزمان اجرا می‌شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در راستای برقراری ترددها در این محور، نصب حفاظ بتنی و پایه‌های روشنایی به صورت ۵۰۰ متر به ۵۰۰ متر اجرا می‌شود، طوری که ۵۰۰ متر تکمیل و روشن و ۵۰۰ متر بعدی شامل ۱۱ پایه برق خاموش و پروژه در آن فعال می‌شود. 

اخترشناس با اشاره به حضور مستمر نیروهای راهداری در این پروژه برای راهنمایی کاربران جاده‌ای تصریح کرد: نصب حفاظ بتنی و بروزرسانی روشنایی محور بوشهر- چغادک تا قبل از پایان سال تکمیل می‌شود که در این راستا از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی خصوصا در ساعات شب در محدوده پروژه دقت کافی داشته باشند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان و کشور می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس گرفته یا از طریق سایت و سامانه ۱۴۱ کسب اطلاع کنند.