شناسهٔ خبر: 149649 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت نظارت همگانی برای پایش خدمات بخش حمل‌ونقل در شقوق چهارگانه

افندی معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم به منظور ایجاد زیرساخت در راستای پایش و نظارت خدمات ارائه شده در شقوق مختلف حمل‌ونقل خبر داد و بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نظارت همگانی توسط عموم کاربران و استفاده کنندگان تاکید کرد.

شهریار افندی زاده معاون حمل ‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به کاربران حوزه حمل‌ونقل تصریح کرد: وضعیت ارائه خدمات و شرایط عملکردی شقوق مختلف حمل‌ونقل در کشور (جاده‌ای، ریلی، دریایی، هوایی)، از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های مدیریت کلان حمل‌ونقل کشور است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و مورد رضایت، نیازمند فهم دقیق مسائل و مشکلات موجود از منظر کاربران این سیستم است، در همین راستا، استفاده از ظرفیت نظارت همگانی که توسط مسافران و مشتریان شبکه حمل‌ونقل رقم می‌خورد، فرصت مناسبی را در اختیار نهادهای متولی حمل‌ونقل در کشور قرار می‌دهد تا با رفع نواقص و بهبود شرایط، وضعیت مطلوب‌تری را ایجاد کنند.

وی با توجه به اهمیت این موضوع، اقدامات لازم را در خصوص پایش و نظارت خدمات ارائه شده در شقوق مختلف حمل ونقل در دستور کار قرار داده است.

افندی‌زاده در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های قانونی در این خصوص اشاره کرد: یکی از ماموریت‌های این معاونت انجام اقدامات لازم در خصوص مشتری مداری در حوزه حمل و نقل است که نظر به شرح وظایف مصوب، راهبری و نظارت بر اقدامات و خدمات ارائه شده در بخش حمل و نقل و راهبری حفظ حقوق شهروندی و رضایت مشتریان، این موضوعات با جدیت در وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت نظارت همگانی توسط عموم کاربران و استفاده کنندگان اشاره کرد: اقدامات لازم به منظور بسترسازی جهت مشارکت همه مردم برای بهبود وضعیت خدمات ارائه شده و افزایش سطح رضایتمندی کاربران در حال انجام است.