شناسهٔ خبر: 149660 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شروع پروازهای برنامه‌ای «هما» به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان

فرودگاه سقز پس از افتتاح رسمی فرودگاه سقز در ۱۲ آبان ۱۴۰۲، پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ پس از افتتاح رسمی فرودگاه سقز در ۱۲ آبان ۱۴۰۲، پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه سقز از ۱۸ آبان ماه آغاز می‌شود.

حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی "هما" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با ذکر این مطلب گفت: برقراری این پرواز در راستای تأکید مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بر گسترش خدمات پروازی و با پیگیری مدیرعامل "هما" و استقبال هموطنان این خطه صورت گرفت.

مدیرکل روابط عمومی «هما» در ادامه اظهار کرد: با توجه به تأمین زیر ساخت های لازم، پرواز تهران به سقز و بالعکس در روزهای پنج شنبه هر هفته انجام خواهد شد. 

وی افزود: پرواز مسیر تهران به سقز با شماره 3405 در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه از تهران انجام می‌شود. این پرواز با شماره 3404 در همان روز در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به مقصد مهرآباد باز می‌گردد.

به گفته قربانعلی، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از ناوگان ATR، توسعه پرواز به مناطق کم برخوردار را مورد توجه قرار داده است.

وی در خاتمه در خصوص خرید بلیت پرواز فوق اظهار کرد: هموطنان برای خرید بلیت این پرواز می توانند به سایت www.iranair.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ مرکز فروش تلفنی "هما" ارتباط برقرار کنند.