شناسهٔ خبر: 149680 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

دریافت تندیس " مدیریت وجه سازمانی" از پنجمین دوره رویداد " گراف دی"

گراف دی پنجمین رودیداد گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی با محوریت " مدیریت وجهه سازمان" برگزار و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به دریافت تندیس مدیریت وجه سازمانی از هیات داوران این رویداد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، پنجمین رودیداد گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی با محوریت " مدیریت وجهه سازمان"  در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ایران برگزار و از میان ۲۴ شرکت مورد بررسی ۷ شرکت موفق به کسب تندیس مدیریت وجه سازمانی شدند که میثم کربلایی مدیر روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به نیابت از مجید کیان پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، تندیس این رویداد را از هیات داوران دریافت کرد.

در  رویداد " گراف‌دی"، تندیس گراف‌دی به مدیران عامل ارتباط‌گرا از میان شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارتاپ‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان که بیشترین امتیاز را در جهت بهبود و  ارتقای وجهه سازمانی کسب کردند اهداء می‌شود.

در این گردهمایی موضوعاتی چون مدیریت هوش مصنوعی در  وجهه سازمانی،  نقش شبکه‌های اجتماعی در مدیریت وجهه سازمانی، مدیریت بحران و تأثیر آن بر وجهه سازمانی و تجربه‌های سنتی موجود در مدیریت وجهه سازمانی در قالب انتقال تجربه فعالان این حوزه بررسی شد.

گفتنی است،  یکی  از برنامه‌های میان مدت دور جدید فعالیت های ارتباطی و تعاملی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، توجه به موضوعات برند سازی و ارتقا وجهه سازمانی بوده است که هدایت و راهبری مدیرعامل و ارکان مدیریتی شرکت در ستاد و سایر استانها ، نقش مهم و بسزایی جهت نیل به  این هدف و دریافت نشان ارزشمند این رویداد داشته است .