شناسهٔ خبر: 149704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت اعلام کرد:

تیغ زنی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان انگوت

بهسازی و روکش آسفالت رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت گفت: ۳۶۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته تیغ زنی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، شهزاد ثانی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت در بازدید از محورهای روستایی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران۵۰۰ کیلومتر عملیات شانه سازی به صورت دوره ای انجام داده اند گفت:از این میزان ۱۰۰ کیلومتر در راههای اصلی، ۸۰ کیلومتر درمحور فرعی و ۳۲۰ کیلومتر نیز در راههای روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت با استفاده از ۲۳۰ تن آسفالت عملیات پرکردن گود افتادگی و چاله در راههای این شهرستان انجام شده تصریح کرد: در ۷ ماهه گذشته راهداران ۲ هزار متر مربع عملیات  لکه گیری هندسه راه انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت در مدت یاد شده زیرسازی و آماده سازی ۲۳ کیلومتر از راههای این شهرستان را جهت اجرای آسفالت یادآور شد و اظهار کرد: ۲هزار متر مکعب ازآبشستگی راهها وشانه راهها توسط راهداران مرمت شده است.

ثانی در ۷ ماهه گذشته از شن ریزی، تسطیح و کمپکت ۵۰کیلومتر از راه روستایی شهرستان انگوت خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت یاد شده ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی این شهرستان اجرا شده است.

 وی افزود: از این میزان ۲ کیلومتر روکش آسفالت در محور فرعی انگوت-قره آغاج، ۲ کیلومتر سروآغاجی، ۳ کیلومتر ادامه زیوه-قباله،۲کیلومتر از مسیر زاویه سنگ و ۲ کیلومتر در راههای آنتنی گوده-کهریز و پیرلو انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان انگوت در این مدت به خط کشی ۷۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران اشاره کرد و ادامه داد: ۲ مورد از یچ های خطرناک و نقاط پر حادثه و پر خطر  با حجم ۳۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی حذف و اصلاح شده است.

ثانی حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه تاکنون ۲۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب. ۹ مورد اخطار به متخلفان ابلاغ اخطار و تخریب عبور تاسیسات زیربنایی در حریم ۵ مورد انجام . با ۱۱ مورد از دستفروشان حاشیه راه برخورد و۳۲ مورد از بنر و تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز نیز در  حاشیه راهها جمع آوری شده است.