شناسهٔ خبر: 149747 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:

شاهد تحول در حوزه های مختلف راه و شهرسازی هستیم

مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و مسکن در کهگیلویه و بویراحمد رونق گرفته است از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای تسریع در احداث و تکمیل راه‌آهن اقلید به یاسوج خبر داد.

مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بیان عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دوره وزارت مهرداد بذرپاش، گفت: شاهد تحول در حوزه های مختلف هستیم و مهارت های مدیریتی وزیر راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف مشهود است.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان یکی از استان‌های کوهستانی و صعب العبور است در خصوص احداث جاده‌های استان، توضیح داد: در جاده های مواصلاتی استان شاهد عملیات مناسب در احداث و تکمیل راه ها هستیم و بخشی از راه های استان تبدیل به کارگاه عمرانی شده است.

روشنفکر عملکرد وزارتخانه را در تولید مسکن نیز مناسب ارزیابی کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی بود که در سال های گذشته عملکرد مناسبی نداشت اما در یکسال گذشته با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان شاهد رونق گرفتن پروژه های مختلف مسکن و تولید مسکن در استان هستیم.

وی در خصوص سایر پروژه‌های استان و عملکرد وزرارت راه و شهرسازی در حوزه ریلی گفت: وزیر راه و شهرسازی قول مساعد داده است تا راه آهن اقلید به یاسوج با انجام مطالعات و کارشناسی های لازم سرعت بگیرد.