شناسهٔ خبر: 149763 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد برگزار شد؛

همایش تجلیل از فعالان اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در عرصه حمل‌ونقل

همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل یزد آیین تجلیل از فعالان حوزه حمل‌ونقل استان یزد در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر به همت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، با حضور برخی مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، علیرضا مشرف از برگزاری همایش تجلیل از فعالان اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در عرصه حمل‌ونقل خبر داد.

مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: این آیین با حضور علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی، محمدجواد ابوالحسنی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئول کمیته زیرساخت اربعین، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و دیگر فعالان عرصه حمل‌ونقل برگزار شد.

مشرف با بیان اینکه در این همایش ۶۵ نفر از خادمان حسینی مورد تجلیل قرار گرفتند، اذعان کرد: طی برگزاری این همایش از تلاش‌های ریاست و مجموعه پلیس‌راه استان، فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه شهرستان‌ها، رانندگان و انجمن‌های فعال حوزه مسافر و کالا، معاونین، روسای ستادی و کارکنان ادارات شهرستان‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین کلیه عوامل تأثیرگذار در انجام برنامه‌های ایام اربعین، قدردانی به عمل آمد.