شناسهٔ خبر: 149774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان

ترانشیپ کالا رئیس اداره کالای اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۳ میلیون تن کالا تا کنون از مبادی جنوب استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، مهرالله داموغ اظهار کرد: تا کنون ۳ میلیون و ۲۰۱ هزار تن کالا از مبادی جنوب استان با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۱۸۴ هزار و ۶۵۰ سفر جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

داموغ در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه ‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۸۱ شرکت حمل و نقل کالا در جنوب استان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره کالای اداره کل راهداری حمل ‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان یادآور شد: هم استانی‌ها و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان اطلاع دهند.