شناسهٔ خبر: 149795 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش پرواز در مسیرهای تهران، مشهد و چابهار از فرودگاه زاهدان

خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از افزایش پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان به مقاصد تهران، مشهد و چابهار خبر داد.

مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از افزایش پرواز در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف پاسخ به نیاز مردم استان پرواز در مسیر تهران-زاهدان-تهران و مشهد_زاهدان-مشهد و چابهار_زاهدان_چابهار هر هفته توسط شرکت‌های هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، اروان، سپهران و ماهان برقرار شد.

خسروی بنجار در ادامه بیان کرد: پروازهای هواپیمایی آسمان روزهای شنبه و هواپیمایی اروان روزهای یکشنبه و جمعه در مسیر تهران، زاهدان،مشهد و بالعکس، پرواز هواپیمایی ایران ایرتور روزهای شنبه و سپهران روزهای یکشنبه در مسیر تهران زاهدان و بالعکس و پرواز در مسیر چابهار زاهدان چابهار از شنبه تا پنجشنبه توسط هواپیمایی ماهان برقرار شد.

وی افزود: با برقراری مسیرهای جدید پروازهای مشهد_زاهدان_مشهد روزانه یک پرواز و در روز پنجشنبه دو سورتی پرواز در این مسیر داریم.

خسروی بنجار در پایان گفت: درصدد هستیم پرواز در مسیرهای مورد نیاز فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان را برقرار کنیم.