شناسهٔ خبر: 149796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پی سانحه تصادف زنجیره ای در محور راژان

323b06d0-a7fd-4ee6-bf0e-d43e04ce7eb9.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی فوت هموطنان عزیزمان در حادثه تصادف زنجیره ای محور راژان ارومیه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پی سانحه تصادف زنجیره ای در محور راژان به این شرح است:

درگذشت و مصدومیت تعدادی از هم استانی های عزیزمان در پی سانحه تصادف زنجیره ای در محور راژان  موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب شد.

 درگذشت این عزیزان در این سانحه دلخراش را به مردم شهرستان ارومیه و منطقه راژان و خانواده محترم آن عزیزان تسلیت گفته و علو درجات و شادی روح درگذشتگان، صبر و شکیبایی بازماندگان و شفای عاجل مصدومان سانحه را از خداوند متعال مسألت دارم.

با توجه به اعلام فرمانده پلیس راه محترم مبنی بر اینکه این سانحه به دلیل انحراف به چپ خودروی سواری پژو با راننده بدون گواهینامه و برخورد با خودروی پراید هم مسیر و ورود به لاین مخالف و برخورد با سواری سمند و یک دستگاه پراید دیگر، بی شک بر اهمیت موضوع فرهنگ سازی و توجه‌ویژه به عامل انسانی در خصوص ترددهای جاده ای را دوچندان کرده است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی قطعا در کنار افزایش برنامه های عملیاتی فرهنگ سازی و تغییر رفتار کاربران جاده ای به سمت ارتقا فرهنگ ترافیکی بر موضوع بخشنده نمودن جاده ها نیز نگاه ویژه ای داشته و تمام تلاش خود را در این خصوص بکار خواهد گرفت.

یقینا این سانحه نه فقط برای خانواده این عزیزان که برای همه ما  نیز غم بزرگی است و امیدوارم دیگر شاهد چنین سوانح دردناکی نباشیم.