شناسهٔ خبر: 149804 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

۴ هزار واحد مسکونی در استان چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در این استان اعلام کرد: حدود ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان بازدید کرد و گفت: حدود ۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرهای شهرکرد، بروجن و فارسان افزود: به‌زودی عملیات اجرایی، آماده‌سازی زمین و ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی شهری در مجموعه‌های نهضت ملی مسکن استان آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای قانون جوانی جمعیت در استان نیز خبر داد و گفت: حدود ۴۰۰ قطعه زمین شهری به متقاضیان واجد شرایط این طرح در استان چهارمحال و بختیاری واگذار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، همکاری بیشتر با بانک‌ها برای تسریع پرداخت تسهیلات، بیمه کارگران ساختمانی و کمک برای ساخت واحدهای خدمات عمومی از جمله مدارس در جوار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن از دیگر مواردی بود که در سفر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به استان چهارمحال و بختیاری به آنها پرداخته شد.