شناسهٔ خبر: 149811 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرکرد از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند

ببینید| اجرای بهسازی و روکش آسفالت گرم در محور قاین_ گناباد رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل ابنیه فنی، بهسازی و روکش آسفالت محور اوج بغاز به دولت‌آباد به طول ۲.۵ کیلومتر در حال انجام است که با تکمیل این پروژه محور شهرستان شهرکرد نیز جزو شهرستان‌هایی قرار می‌گیرد که محور تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، علیرضا مالکی گفت: این اداره‌کل در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم بخش لاران و در راستای اجرای وظایف نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار جهت تکمیل ابنیه فنی، بهسازی و روکش آسفالت محور اوج بغاز به دولت‌آباد به طول ۲.۵ کیلومتر اقدام کرده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این پروژه یکی از اولویت‌های شهرستان شهرکرد است که آغاز عملیات روکش آسفالت این محور شروع شده و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این عملیات تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد.

مالکی بیان داشت: با انجام این محور علاوه بر کاهش مصرف سوخت، شاهد تسهیل در تردد، کاهش استهلاک خودروها، خدمات رسانی بهتر به مردم و گردشگرانی که در طول فصول مختلف سال این روستای دارای جاذبه گردشگری را به عنوان قطب گردشگری انتخاب می‌کنند نیز هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است که با تکمیل این پروژه محور شهرستان شهرکرد نیز جزو شهرستان‌هایی قرار می‌گیرد که محور تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار آن ازنعمت آسفالت بهره‌مند می‌شود.