شناسهٔ خبر: 149813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقطه پرحادثه محور شهرکرد - اصفهان اصلاح شد

افتتاح مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نقطه حادثه‌خیز پیچ نگار سنگ در محور اصفهان- شهرکرد به طول یک هزار و ۵۰۰ متر اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، روح الله غلامی در حاشیه افتتاح روکش آسفالت و رفع نقطه پرحادثه پیچ نگار سنگ، گفت: در سال جاری رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز استان در راستای ایمنی محور و کاهش تصادفات در جاده‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در همین راستا اصلاح ۶۲ نقطه پرحادثه‌ شامل ۵۲ نقطه به صورت امانی و ۱۰ نقطه به صورت پیمانی در دستور کار قرار گرفت که اصلاح پیچ نگار سنگ در محور اصفهان- شهرکرد به طول یک هزار و ۵۰۰ متر یکی از این پروژه‌ها است.

علی حیدری نیز در ادامه بیان کرد: سرعت طراحی شده قبلی این پیچ ۸۰ کیلومتر بود که معمولاً خودروها در این محور بیشتر از سرعت مجاز حرکت می‌کردند و شاهد واژگونی‌های بسیاری در محور بودیم که اکنون این سرعت به ۱۲۰ کیلومتر رسید.

 سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سه ماه این پیچ را اصلاح کرد که حجم عملیات این پروژه شامل خاک‌ریزی، روکش آسفالت و بهسازی محور با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد.