شناسهٔ خبر: 149814 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات روکش آسفالت محور بندرلنگه -رستاق -پارسیان به طول ۵۱ کیلومتر

عملیات روکش آسفالت محور بندرلنگه -رستاق -پارسیان به طول 51 کیلومتر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از روکش آسفالت، محور بندرلنگه- رستاق- پارسیان در غرب هرمزگان با اعتباری معادل ۱۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از اتمام عملیات روکش آسفالت محور بندرلنگه-رستاق- پارسیان به طول ۵۱ کیلومتر در هفت ماهه سال جاری خبر داد.  

وی افزود: عملیات انجام شده با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال روکش آسفالت جهت ایمن‌سازی مسیر انجام شده است.  

محمدی اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت انجام شده مسیر فوق جهت ارتقاء سطح کیفی رویه جهت و ارتقای ایمنی و کاهش استهلاک کاربران جاده‌ای صورت پذیرفت که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک بتوانیم بخش عمده‌ای از مسیر را بهسازی کنیم.  

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه گفت: عملیات تعریض و بهسازی ۲۰ کیلومتر در محور مذکور از دیگر برنامه‌های آتی و در دست اقدام این اداره کل است.  

وی خاطرنشان کرد: محور بندرلنگه- رستاق -پارسیان حدود ۲۲۰ کیلومتر می‌باشد که در تلاشیم برای رفع مشکلات در تردد ایمن مردم آن منطقه جاده‌ای هموار و به دور از هر گونه حادثه‌ای فراهم سازیم.