شناسهٔ خبر: 149816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

ساخت ۷۸۱ واحد نهضت ملی مسکن جوانرود در ۲ فاز

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از ساخت ۷۸۱ واحد نهضت ملی مسکن جوانرود در ۲ فاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی در حاشیه سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستان جوانرود و در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود در ۲ مرحله و فاز اجرا می‌شود که در فاز نخست ۲۵۰ واحد تا بهار ۱۴۰۴ تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان جوانرود تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که فاز دوم این طرح برای تأمین مسکن مورد نیاز سایر متقاضیان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه در صورت تأمین اعتبارات و آورده‌ها، روند ساخت سرعت بیشتری خواهد داشت، تصریح کرد: فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جوانرود در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار در ۵۳۱ واحد برای حدود یک هزار و ۵۰۰ متقاضی باقی مانده در حال اجراست که مجموعاً ۷۸۱ واحد در این طرح برای شهرستان جوانرود خواهیم داشت.

الماسی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، استان کرمانشاه به منظور پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن و رساندن به بیش از ۶۰ درصد، متقاضیان ابن طرح تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از سوی بانک‌های عامل دریافت خواهند کرد.