شناسهٔ خبر: 149819 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان و دانشگاهیان؛

کتاب راهنمای مدیریت روسازی رونمایی شد

. کتاب راهنمای مدیریت روسازی که با تلاش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گردآوری شده است، با حضور مسئولان و دانشگاهیان، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۰ آبان با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مترجم کتاب، استادان دانشگاه و نمایندگان برخی از سازمان‌ها ‌و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، کتاب راهنمای مدیریت روسازی رونمایی شد.

کتاب " راهنمای مدیریت روسازی "  به ضرورت پیاده سازی سیستم مدیریت روسازی، روش‌های ارزیابی و معرفی شاخص‌ها و الزامات داده‌های جمع آوری شده، معرفی روش های پیش‌بینی وضعیت روسازی بر اساس مدل‌های اضمحلال و بهره‌برداری از نتایج در راستای انتخاب رویکردهای نگهداری مناسب با توجه به شاخص‌های فنی- اقتصادی و پیاده سازی سیستم مدیریت روسازی می‌پردازد. این کتاب توسط جمعی از کارشناسان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به سرپرستی مجتبی عباس قربانی ترجمه شده است.

این کتاب توسط موسسه آشتو تالیف شده است که توسط گروهی از کارشناسان و نخبگان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شامل رضا اسمعیلی، آرمین بامداد زیکساری، جلال برزگران، ابراهیم شورمیج، سعید صوفی، محمدرضا قربانی نیک و سید مسعود کریمی ترجمه شده است.

کتاب مشتمل بر ۹ فصل و در ۲۹۶ صفحه توسط انتشارات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک منتشر شده است که بزودی در دسترس جامعه مهندسی کشور قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق سایت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  به آدرس  WWW.TSML.IR  اقدام کنند.

در آیین رونمایی از این کتاب از تمامی دست‌اندرکاران انتشار کتاب تقدیر و تشکر شد.