شناسهٔ خبر: 149862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از پیمانکاران و مشاورین راه سازی اربعین محور ایلام- مهران

مراسم تجلیل از پیمانکاران اربعین ایلام.JPG مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در مراسم تقدیر از پیمانکاران و مشاورین راه سازی اربعین محور ایلام- مهران گفت: اجرای دقیق پروژه‌ها و رعایت تمامی اصول فنی مقدم بر تسریع اجرای آنها است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پیمانکاران و مشاورین راه‌سازی اربعین محور ایلام- مهران به خاطر انجام پروژه‌های راه‌سازی و آماده‌سازی محور ایلام- مهران برای اربعین تجلیل کرد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه گفت: پیمانکاران محور ایلام مهران برای آماده‌سازی محور برای اربعین تلاش فراوانی انجام دادند در حالی که اعتبارات لازم هم در این زمینه دریافت نکردند، که این مهم نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری آنان به عنوان بازوهای کارآمد دستگاههای اجرایی است. 

وی خاطر نشان کرد: در اربعین سال جاری با توجه به افزایش تردد خوشبختانه هیچگونه گره ترافیکی نداشتیم و توانستیم رضایت مردم و مسئولین را فراهم کنیم. 

دوستی خاطر نشان کرد: برای اربعین امسال تونل شماره ۲ اربعین به صورت کامل به بهره برداری رسید و تونل شماره یک نیز به صورت اضطراری زیر بار ترافیک قرار گرفت و هم اکنون پیمانکار مشغول آخرین مراحل لاینینگ تونل شماره ۱ می‌باشد که در شرایط عادی و تامین اعتبار انشاالله این تونل نیز تا دهه مبارک فجر به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.