شناسهٔ خبر: 149887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالان اربعین و حرم رضوی گلستان با حضور استاندار تجلیل شدند

گلستان آیین تجلیل از فعالان طرح اربعین حسینی و حرم رضوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با حضور استاندار و تنی چند از مسئولان استانی و مقامات امنیتی و پلیس راه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این آیین با تقدیر از تمام تلاش های دست اندرکاران دو بخش راهداری و حمل و نقل، کمیته سوخت و سایر دستگاه‌های اجرایی و انتظامی و پلیس راه در اجرای هرچه بهتر دو طرح یاد شده، گفت: با صفا و صمیمت توانستیم پرچم سیدالشهدا و امام رئوف را با مدیریت استاندار در این دو طرح بالا نگه داریم.

مصدقی افزود: جابه جایی ۴۵ هزار زائر در رفت و برگشت اربعین و حرم رضوی و استقرار گروه ۲۵ نفره از همکاران در مرز مهران کار بزرگی بوده و موجب قرار گرفتن در رده استان‌های برتر کشور شویم.

وی همچنین به افزایش ۱۷ درصدی سفرها و ۱۹ درصدی جابه‌جایی مسافران این بخش در ۷ ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: در بخش کالا نیز در این ۷ ماه شاهد افزایش ۸ درصدی در سفرها و رشد ۴ درصدی در تناژحمل کالا بودیم و در مرز اینچه برون نیز افزایش ۴۵ درصدی ترددها رخ داد.