شناسهٔ خبر: 149902 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به‌مناسبت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی(ATSEP)

0 معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی روز جهانی الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی روز جهانی الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) را تبریک گفت.

به‌ گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در پیام کاپیتان رضا نخجوانی آمده است:

در تقویم هوانوردی جهان، روزهایی ثبت و درج شده اند که نه تنها نمی توان به سادگی از کنار آنها گذر کرد، بلکه بایستی آن روزها را سرآغازی دوباره برای پویایی هرچه بیشتر چنین مناسبتی دانست.

۱۲ نوامبر برابر با ۲۱ آبان ماه روز جهانی الکترونیک هواپیمایی، از جمله همین مناسبت‌ها است که مدیران و متخصصان صنعت هوانوردی را بار دیگر متوجه جایگاه رفیع متخصصان الکترونیک هواپیمایی در راستای ایفای نقش خطیر، حساس و ارزشمند پایداری زیرساخت‌های ارائه سرویس‌های هوانوردی  می‌سازد. وظیفه‌ای که چندین سال است به طور تخصصی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران واگذار شده است.

ساخت، نصب، تعمیر، حفظ و نگهداری از تمامی تجهیزات کاملا تخصصی صنعت هوانوردی در حوزه الکترونیک هواپیمایی در کنار سایر وظایف اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی در حالی به درستی انجام می‌شود که تحریم‌های ظالمانه جهانی کار را بسیار سخت کرده اما آنچه در این میان راه گشا بوده، اراده محکم و روحیه جهادی متخصصان این حوزه است.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی الکترونیک هواپیمایی را به مدیران و کارشناسان اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی ایران در ستاد، فرودگاه‌های کشور و تمامی سایت‌هایی که در نقاط دور دست قرار دارند، تبریک می‌گویم و از خداوند متعال خواستار موفقیت و تندرستی تمامی همکاران گرانقدرم و متخصصان ATSEP هستم.