شناسهٔ خبر: 149911 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی آخرین وضعیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی در جلسه قرارگاه مسکن

قرار گاه مسکن قزوین مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: جلسه قرار گاه مسکن کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص قرارگاه مسکن کشور گفت: جلسه قرارگاه مسکن کشور با حضور معاون ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با دستور کار بررسی آخرین وضعیت پیشرفت مساکن مهر باقیمانده به تفکیک شهرها و آخرین وضعیت ساخت و ساز نهضت ملی مسکن و چالش‌های پیش رو و ارائه راهکار و اتخاذ تصمیم برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: همچنین در این جلسه استان ها گزارشی در خصوص آخرین وضعیت برنامه اصلاحی واگذاری زمین و احداث مراحل احداث شهرک‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی اضافه کرد: در این جلسه آخرین وضعیت استان‌ها در خصوص وضعیت آماده سازی اراضی توسط معاونت مسکن و ساختمان بررسی شد.

گفتنی است؛ از استان قزوین سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، فرهاد سبحانی مدیرکل‌ بنیاد مسکن استان قزوین ،علی فرد معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و جمعی از مسئولین استان به صورت ارتباط برخط در این جلسه حضور داشتند.