شناسهٔ خبر: 149924 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۷۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان

ببینید/ تردد زوار پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان مدیرپایانه مرزی ریمدان از رشد ۷۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان در ۷ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، محمد شریف کریمی، مدیر پایانه مرزی ریمدان گفت: در ۷ ماه نخست سال جاری حدود ۱۳۴ هزار مسافر از این پایانه مرزی تردد کردند که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۲ درصدی را نشان می‌دهد. 

کریمی افزود: همچنین میزان سفر از این پایانه مرزی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است که این رقم رشد ۳ برابری را نشان می‌دهد. 

وی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان طرح‌های عمرانی مهمی را در این پایانه مرزی اجرا کرد که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود. 

مدیر پایانه مرزی ریمدان در پایان خاطر نشان کرد: در پایانه مرزی ریمدان توقف زمان، معنا ندارد و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان، بدون تعطیلی در این مرز فعالیت می‌کنند و در ایام مختلف سال این پایانه مرزی همچنان فعال است و بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.