شناسهٔ خبر: 149954 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری وبینار علمی تخصصی " تشریح انواع خرابی‌های روسازی آسفالت و روش‌های ترمیم آن"

وبینار مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک غز برگزاری وبینار تشریح انواع خرابی های روسازی آسفالت و روش‌هایی ترمیم آن، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،  الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: این شرکت در راستای اهداف کلان آموزشی خود برای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه و ارتقاء دانش فنی جامعه مهندسین و فعالان عمرانی کشور،  برگزاری وبینارهای علمی تخصصی نیم سال دوم را با برگزاری ۷ دوره آموزشی آغاز کرده که دومین  دوره آن را با عنوان " تشریح انواع خرابی‌های روسازی آسفالت و روش‌های ترمیم آن " فردا برگزار خواهد کرد.

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: این سمینار آموزشی برای تمامی پیمانکاران، کارفرمایان، دانشجویان، کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی و جامعه مهندسین سراسر کشور به صورت مجازی در روز دوشنبه ۲۲ آبان از ساعت ۹ الی ۱۱ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی معرفی انواع خرابی‌های روسازی آسفالتی، معرفی شاخص PCI و روش‌های ترمیم خرابی توسط ابراهیم شورمیج تدریس خواهد شد.

زمانی‌فر اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره با ورود به آدرس ac.tsml.ir/seminr۱  به این دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند.