شناسهٔ خبر: 150038 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

خدمات متخصصان الکترونیک هواپیمایی نماد خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران است

آذری عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متخصصان و مهندسان الکترونیک هواپیمایی را سرمایه‌های بی‌بدیل کشور دانست که در شرایط تحریم‌های ظالمانه؛ باغیرت، خودباوری و تلاش و با ایجاد دانش بومی تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هادی یوسف پور آذری عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متخصصان و مهندسان الکترونیک هواپیمایی را سرمایه‌های بی‌بدیل کشور دانست که در شرایط تحریم‌های ظالمانه؛ باغیرت، خودباوری و تلاش و با ایجاد دانش بومی تلاش می‌کنند.

 یوسف پورآذری در حاشیه مراسم روز جهانی متخصصان الکترونیک هواپیمایی، ضمن گرامیداشت این روز، متخصصان و مهندسان الکترونیک هواپیمایی را سرمایه‌های بی‌بدیل کشور دانست که در شرایط تحریم‌های ظالمانه؛ باغیرت، خودباوری و تلاش و با ایجاد دانش بومی در نگهداشت و ارتقای سامانه‌ها و تجهیزات ناوبری هوایی تلاش می‌کنند و ایمنی و سلامت عملیات هوانوردی و سرویس های هوانوردی و فرودگاهی را تضمین می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ وی افزود: تلاش‌ها و خدمات متخصصان و مهندسان الکترونیک هواپیمایی نماد خدمت بی‌منت به مردم شریف ایران است و هوانوردی ایمن و اطمینان بخش، با کفایت و غیرت متخصصان الکترونیک هواپیمایی صورت می‌پذیرد در حالی‌که مسافران عزیز شاید این خدمات را نبینند.