به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی آذربایجان شرقی؛ احد درخشان؛ بازرس اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان گفت: مراجعانی که سه شنبهها در محل اداره کل به دیدار مردمی مدیر کل آمده یا نماز جمعه و شهرستانهای مختلف مدیرکل یا همکاران بازرسی را ملاقات میکنند، بر حسب موضوع درخواستشان به معاونتهای مربوطه در هر حوزه، معرفی میشوند تا به درخواست هایشان رسیدگی شود.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با برپایی ۳۱ مورد میز خدمت، با عنوان سه شنبههای با مردم و چهار مورد میز ارتباطات مردمی در محل مصلای نماز جمعه تبریز، پاسخگوی ۹۲۳ مراجعه کننده بودیم.
درخشان بازرسیهای موردی و مستمر درخصوص پروژههای عمرانی، چگونگی اجرای آئین نامه ها و دستورالعملها و بخشنامهها در واحدهای اجرایی، هماهنگی با دفتر بازرسی استانداری و اداره کل بازرسی درخصوص رسیدگی به شکایات، پیگیری و نظارت اجرای طرح میزخدمت حضوری و همکاری و هماهنگی با سازمانها و دستگاههای اجرایی در اجرای ارزیابی عملکرد سالیانه و پیگیری تا حصول نتیجه اعلام کرد.