شناسهٔ خبر: 150070 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین همایش حمل‌ونقل جاده‌ای پیشرو و پایدار با مشارکت اتحادیه حمل و نقل بین‌المللی اروپا

همایش نخستین همایش بین‌المللی حمل‌ونقل جاده‌ای پیشرو و پایدار با مشارکت اتحادیه حمل و نقل بین المللی اروپا (IRU) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نخستین همایش بین‌المللی حمل‌ونقل جاده‌ای پیشرو و پایدار با مشارکت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اتحادیه حمل‌ونقل جاده‌ای اروپا (IRU) و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران (ICCIMA) امروز سه‌شنبه ۲۳ آبان با ارائه نخبگان اتحادیه حمل‌ و نقل بین‌المللی اروپا توسط مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری در سالن مرکز آموزش شهید تفویضی در تهران برگزار می‌شود.

حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان، گفت: اتحادیه حمل‌ و نقل اروپا (IRU, International Road Union) با بیش از ۱۷۰ عضو در بیش از ۷۵ کشور دنیا به عنوان مجموعه بین‌المللی مروج تجربیات ارزنده به سایر کشورها بوده که به ارائه راه حل جهت برخورداری از حمل‌ونقل پایدار، ایمن و سبز می‌پردازد.

رییس مرکز توسعه، آموزش و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: محدوده همکاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اتحادیه حمل‌ونقل(IRU) و افق پیش‌رو، چارچوب همکاری بین‌المللی حمل‌ونقل جاده‌ای برای ایجاد صنایعی کارآمد، بهبود ساختار و اجزای حمل‌ونقل جاده‌ای، ایجاد مهارت حرفه‌ای برای تمامی افراد فعال در چرخه حمل ‌ونقل جهت رانندگی ایمن، حمل‌ونقل کارآمد و پایدار و هماهنگ شدن با قوانین حمل‌ونقل جاده‌ای مواد خطرناک از برنامه‌های این نشست خواهد بود.

ذاکری افزود: کلیه علاقمندان می‌توانند برای حضور در این رویداد علمی و بین‌المللی به صورت مجازی از طریق اتصال به درگاه http://training-lms.rmto.ir/JamAc-۲۰۲۰
یا از طریق آدرس آپارات https://www.aparat.com/RMTOiru/live از ساعت ۱۱ امروز سه شنبه ۲۳ آبان از این همایش بهره‌مند شوند.