شناسهٔ خبر: 150085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی دماوند خبر داد؛

اجماع استاندار تهران و مسئولان شهرستان دماوند در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز

همتی رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند از بازدیدهای میدانی و تشکیل جلسه در معاونت عمرانی استانداری تهران با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، احمد همتی رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: پس از بازدیدهای میدانی توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس بازرسی استان به همراه مسئولین تیمی از مدیران شهر دماوند از فرماندار و شهرداران در جلسه مشترک با معاون عمرانی استانداری حاضر شده و نسبت به بررسی موارد ساخت و سازهای غیر مجاز همفکری کرده و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شد.

وی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۳ هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند را با حکم قضایی یا به صورت فوری رفع تصرف کرده‌ایم اما حجم ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان دماوند به نحو زیادی بالاست به گونه ای که برای مقابله با زیاده خواهی متخلفان در ساخت و سازهای غیر مجاز نیاز به اجماع و همیاری تمام شهرداران است.

همتی افزود: صیانت از اراضی حریم شهر یکی از وظایف مهم مدیران شهری است و حریم شهرها میراث آیندگان است که همه باید در حفظ آن کوشا باشند.

وی در پایان گفت: ساخت و سازهای بی رویه توازن شهر و حاشیه را بر هم می‌زند و در این زمینه با افراد سودجو مقابله خواهیم کرد.